افتتاح شبکه فرادانشگاهي در دهه‌فجر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
معاون پژوهشي و فناوري وزير علوم ، تحقيقات و فناوري از افتتاح شبکه علمي فرادانشگاهي توسط وزراي علوم و ارتباطات و فناوري اطلاعات در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش مهر، محمد مهدي‌نژاد نوري امروز دوشنبه در مراسم يازدهمين جشنواره تجليل از پژوهشگران و فناوران برتر گفت: با توجه به تاکيد وزير علوم مبني بر قرارگيري 50 درصد ظرفيت پژوهشي دانشگاه ها در اختيار حوزه دفاعي، اقدام به انعقاد قرارداد 150 پروژه دفاعي با 20 دانشگاه شد در اين زمينه 4 ميليارد تومان پيش‌پرداخت شده است که اگر پروژه‌ها به خوبي پيش رود بقيه اعتبار نيز پرداخت مي‌شود.

معاون پژوهشي وزير علوم از تشکيل پنجمين جلسه شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري ظرف چند روز آتي خبر داد و گفت: شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري مرجع اصلي سياست‌گذاري علم و فناوري و تصويب طرح‌هاي کلان ملي در حوزه‌هاي پژوهش و فناوري است و در برنامه پنجم توسعه و در قانون شرکت‌هاي دانش‌بنيان وظايف مهمي بر عهده اين شورا گذاشته است.

وي از تصويب اولين سند اولويت‌هاي پژوهشي کشور در جلسه چهارم شوراي عالي عطف که سال گذشته برگزار شده بود ، خبر داد و گفت: گزارش اعتبارات پژوهشي 88 از دستگاه‌ها دريافت شده و در کميسيون دايمي شوراي عالي عطف به تاييد رسيده که بايد در صحن علني پنجمين جلسه شوراي عطف نيز مطرح شود.

مهدي‌نژاد نوري از شبکه ‌سازي ظرفيت‌هاي پژوهشي کشور به عنوان يکي از سياست‌هاي علمي کشور نام برد و گفت: يکي از نمونه‌هاي اين شبکه سازي ايجاد کنسرسيوم اطلاعات علمي کشور است که براي سال آينده اعتباراتش متمرکز مي‌شوند همچنين ايجاد شبکه آزمايشگاه‌هاي علمي ايران از ديگر نمونه‌هاي شبکه‌سازي ظرفيت‌هاي پژوهشي است.

وي افزود: با وجود همه کمبودها ما آزمايشگا‌هاي خيلي زيادي در کشور داريم که آن طورکه بايد به درستي از آنها استفاده نمي‌شود لذا نظام‌نامه‌اي با انگيزه شبکه شدن آزمايشگاه‌هاي علمي ايران تدوين شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: